29 Ağustos 2012 Çarşamba

günün şarkısı "gibi gibiyim"...

    24 saat kafası güzel bir insan olarak bazen diyorum ki bi yerlerde bir sorun olması lazım. İnsan hep mi böyle olur. Herhangi bir konuya 5 dakikadan uzun süre odaklanamıyorum mesela. Anlattığım bir konunun sonuna geldiğimde başını çoktan unutmuş oluyorum. konudan konuya atlamam da cabası :)
    Neyse efenim; uykusuzluk, unutkanlık, dalgınlık, baş ağrısı, migren, halsizlik vs bunların hepisinin sebebi kansızlık ve vitamin eksikliğine bağlı olabiliyormuş. bu sebepten dolayı şimdi kan tedavisine başlama zamanıdır. hazır da rejim ile kiloları tam vermiştim ne güzel diyordum. Şimdi hepsini baştan alıcaz. işin yoksa uğraş yeni baştan.

   Tembellik, halsizlik diz boyu olunca işten geldiğimde vakti ya bilgisayar başında  ya da koltukta yayılarak geçiriyorum ve bu huyuma sinir oluyorum. Bazı çalışan kadınları hayranlıkla izliyorum. Hem çalışıp hem çocuk yapıp (ev işleri de cabası) hem de bir sürü hobisi olan bayanlar var. Nasıl beceriyorsunuz bu ne enerjidir hiç mi yorulmazsınız?
  Biraz hareketlenmek için keçe oyuncaklar dikmeye başlamıştım. Şimdi makine alınca işi oyuncak bebek dikmeye oradan kafadan sallama etekler yapmaya en son da çanta dikmeye kadar getirdim. ha eskiden çook dikiş diktim ama ara verince hepsi gitti tabi bilgilerin.




 Çantaları henüz bitiremedim...

6 yorum:

  1. Odaklanamam sorunu bende de var:)
    Vitamin eksikliğinden şüpheleniyordum hep:)
    Gereğini yapmak lazım.
    Tüm bu resimlerdeki cicileri siz yaptınız sanırım:)
    Çok hoş,çok güzeller.
    Emeğinize sağlık..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yüksek ihtimalle ben de sebebinin vitaminsizlik ve kansızlık olduğunu düşünüyorum. bakalım ilaçların bir faydası olacakmı...
      Evet resimdekiler benim işler. Çok teşekkür ederim beğeniniz için.

      Sil
  2. aaa ne güzeller. bayılıyorm elde dikilmiş oyuncaklara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum hatta bazen vakit geçsin diye çantaya atıp iş yerine getiriyorum haftasonları. :)

      Sil
  3. Çok şeker olmuş hepsi, ellerinize sağlık...
    Unutkanlık, halsizlik, büyük şehir hastalığı olabilir mi, ben de bir aralar çok muzdariptim bunlardan ama öğrendik ki sebebi hipotroidi imiş, aldırdık bitti gitti, ilaçla iyiyim çok şükür ama unutkanlık zaman zaman bana da çok oluyor ve sinir oluyorum bi şeye takılıp da hatırlayamamaya :(
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun Esen kurtuluşsunuz ne mutlu.
      ben burda bahsetmişim kan hapı alıcam vs diye ama o günden bugüne hiç bir şey yapmadım :)

      Sil