28 Ağustos 2012 Salı

ve yağmur başlar...

Sonunda bugün yağmur yüzünü gösterdi. Ne zamandır bekliyordum kendisini. Yaz güzel mevsim ama bir yerden sonra çekilmez oluyor. Aslında hep ilkbahar ve sonbahar modunda yaşasak negzel olurdu.
(foto @ilpostino)
Gerçi bu insan oğluna da yaranılmıyor doğa ne yapsın. Kışın yazı, yazın da kışı istiyoruz. Tabi aramızda seçiciler de oluyor sürekli kış ya da yaz isteyenler gibi.

   Böyle havalarda sokakta satılan 5 TL. lik şemsiyelerin ömrü malum kısa oluyor... iki ayda bir şemsiye değiştirmekten bıkınca soluğu Eminönü de almıştım bundan 2 sene önce... Orada Celal Birsen' in şemsiyelerini satan bir mağazadan bahsetmişlerdi. Fakat mağaza Kobold marka olarak el değiştirmiş. Sahibine sorduğumuzda Kobold un da yine Celal Birsen in bir yan ürünü olduğunu bir o kadar kaliteli olduğunu söylemişti. Gerçekten de 2 yıldır hiç bir şey olmadan kullanıyorum.Fiyatları 20 TL. den başlayıp 50TL. kadar çıkabiliyor.  Senenin yaklaşık 6 ayını yağmur ayı olarak düşünürsek. her ay bir şemsiyeye para vermektense bir tane alıp senelerce kullanabiliriz.


Fotoğraf için Pınar a teşekkürler...

2 yorum:

  1. yağmur sevenlerden biride benim sanırım..yağmuru ne kadar seviyorsam şemsiye kullanmasını da o kadar sevmiyorum.. Bu arada resimdeki bayanda çok hoş çıkmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yağmur sağnak yapmadığı sürece açmam şemsiyeyi.yağmur güzeldir :)

      Sil