7 Ağustos 2012 Salı

Yemek yapan koca

Vardiyalı bir işte çalıştığım için bazı haftalar eve gidişim akşamları 9, 10' u bulabiliyor. Böyle zamanlarda diyorum ki eve gittiğimde yemek hazır olsa hemen sofraya otursam ama nerdee... Genellikle o saatten sonra mutfağa girip yemek yaptısı, piştisi, yemesi, toplaması, yıkaması saat gece 11 i buluyor... Pek sevgili kocacım da öyle herşeyi beğenmiyor. Hepsine takacak bir kulbu var yemeklerin. Her akşam dönen muhabbetimiz "bu akşam ne istersin hayatım?" "fark etmez sen ne yaparsan yerim!" Yermiş... Hiç bir şeyi beğenmez ki. o zaman sen yap ben de yiyim dediğimde ise, dışardan söyleriz diyor.
Geçen gün national geographic te bir adam uzakdoğu yemeklerini anlatıyor ne görse yiyor artık siz düşünün yediklerini... Benimki dönüp "yarın akşam sana enfes bir yemek yapıcam, toton düşçek" dedi. O an bi korku sardı içimi "bu gördüğü yemeklerden hangisini yapacak acaba?" diye. Gerçi eskiden çok güzel yemekler yapardı ama evlendikten sonra bi saldı kendini, mutfağa girmez oldu.
Dün arkadaşıma anlattığım da "istersen eve gitmeden bi tosttu bişeydi ye de git aç kalma." dedi. neyse efenim güvendim gittim ve utandım düşündüklerimden dolayı. Önlüğünü takmış, masayı, salatayı, yemeği hazırlamış, hatta işini bitirip mutfağı da toplamış bir koca buldum evde... Kendisine sevgilerimi iletir aynı performansı bu akşam da beklerim...

4 yorum:

  1. merhabalarr:)
    ne hoş,ne cici bir sayfa bu böyle..
    kayboldum satırlarınız arasında..
    :)
    emeğinize sağlık..
    bu arada eşinizi de tebrik etmeli,harika görünüyor yemek...:)
    takipçinizim.
    ben de beklerim sayfama,arzu ederseniz elbette.
    sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz benim satırlarda ben de sizin yemeklerde kaybettim kendimi :) eşimi beni bilmem ama sizin yemekleriniz muhteşem duruyor. Şu an size büyük bir saygı duyuyorum onlar nasıl güzel şeyler öyle :))
      takipteyim... :)

      Sil
  2. Ne guzel gorunuyor , afiyet olmustur mutlaka :)

    Ben de sansliyim galiba bu konuda, yaprak sarmasindan, simide, lahmacundan, gozlemeye kadar her seyi yapan bir kocam var:))

    Performanslarinin devam etmesini diliyorum ben de :)

    Sevgiler..

    http://myblog42-42.blogspot.be/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmazmıı :) teşekkürler... kesinlikle, başımızdan eksik olmasınlar :) aynı performansta devam etmesini ben de gönülden diliyorum :)

      Sil