12 Eylül 2012 Çarşamba

12 Eylül

    12 Eylül de ihtilal değil ama bizim için çok güzel bir şeye adım attık ve evlendik.  Hayatta yapmış olduğum en güzel şey eşimle evli olmak.
    Evlilik gerçekten sevdiğiniz, sevildiğiniz, sizi anlayan, her gün yüzünüzü gülümseten, ve hiç bir zaman kalbinizi kırmayacak biri  ile olduğu zaman güzel bence...
   Umarım herkes böyle bir evlilik yaşar ve hayatın tadını çıkarır. Hayat kısa ve bir şansımız daha yok. Yapabileceğimiz tek şey elimizde ki günlerin değerini bilip en güzel şekilde yaşamak. Bu aslında evli ya da bekar fark etmez. Birbirimize gereksiz kaprislerle hayatı dar etmek yerine mutlu olmay çalışmak en iyisi...

  Allahım bildiğin sevgi böceği modunda takılıyorum :) Neyse yarın geçer agresif Aslı geri gelir... :)



8 yorum:

  1. maşallah allah mesut eysin sizi çok güzelsiniz allah çok daha güzel yıllar göstersin :) harika fotolarınız:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Begüm o senin güzelliğin :)
      Umarım hepimiz mutlu aşlar ile geçiririz ömrümüzü...

      Sil
  2. resimlere bayıldımm özelliklede ortadakinee çok şirinsiniz :) Allah daha mutlu günleri görmeyi nasip etsinn ve tabi darısı,hayırlısı başıma diye de kendime de pay biçmeden geçemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavru umarım seni de böyle görürüz :)

      Sil
  3. Hayırlı olsunn :)) çok çok mutlu olun inşallah <3
    sevgiler bu arada blogumda çekiliş var davet etmek istedim unutmadan!

    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sinem inşallah :)

      ekledim seni...

      Sil
  4. ben de ilk fotoyu çok beğendim.
    akıl edenin yüreğine sağlık eheheh
    çok güzel günleriniz olur umarım.
    insanın evliliğnde rahat,huzurlu olması çok önemli cidden.
    ömür uzatır valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim. Gerçekten insanın evinde ki huzuru, mutluluğu çok önemli dışarına ne yaşarsak yaşayalım eve geldiğimizde her şeyi unutturmalı insana. umarım hep böyle geçer ömrümüz, ömrünüz :)

      Sil