6 Eylül 2012 Perşembe

5. sezon

   Yaz biter ve kabus ayları başlar. İşler o kadar yoğun ki şu anda buraya yazıyor olmam bile bir mucize sanırım. bizim işler  sonbaharda coşmaya başladımı bir daha ki yaza kadar nefes aldırmazlar... (ağlamak istiyorum!)  pazartesi den beri birşeyler yazmaya niyetlenip durdum ama nafile. Su bile içecek vaktim yok.
 Umarım bu kabus  kısa süre içinde sona erer yoksa Bakırköy ruh ve sinir hastalıklarında yeni arkadaşlarımla eğleniyor olucam...
    Salı günü işten erken çıktım da biraz kafa dağıtacak vaktimiz oldu.haftasonu gideceğimiz düğün fotoğrafı çekimine ekipman ve benim bitmeyen hobi merakıma malzeme aradık Eminönü de. Mercan yokuşunda ki tığcılar sokaktan zımba aldım. Akşam  bütün gecem  diktiğim çantaya onları takmakla geçti. Henüz bitiremedim ama bugün yarın biter diye umuyorum.
  İstanbul güzel şehir ama keşke her önüne gelen gelip yerleşmeseymiş... O kadar kalabalık ki insan bir kefiyle dolaşamıyor. Bazen kızıyorum "niye bu kadar kalabalık?" diye sonra da  diyorum ki "sen de onlardan birisin sus ve yürü..." 

Yine de İstanbul güzel şehir...
Baks cafe Eminönü' de güvenerek gittiğim yerlerden biri. Büyük postanenin tam karşısında kalıyor.

Uykusu öyle derin ki oynadım mıncıkladım ama uyanmadı rahat rahat sevdim :)

6 yorum:

  1. fotoğraflar pek güzel..özellikle kedili olan iki fotoya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Eylül :) senin kadar kedici olmasam da bu çok şeker bir şeydi mıncık mincik ettim onu :)

    YanıtlaSil
  3. resimler bi harika.. bu arada zımbalı çantayı da merak etmedim değil:)istanbulun kalabalıgına bazen bende kızıyorum ama sonra aynen sus ve yürü şeklinde yola devam edıyorum .. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu'cum çantayı pazartesiye bitirmiş, koluma takıp gelmiş olurum (inşallah). Bizi sokaktaki insan kalabalığı kadar işte ki insan kalabalığı da hayattan bezdirmiş olabilirmi acaba;)?

      Sil
  4. çantayı görmeye bugun gelicem yanındaysa :) diğer konuyada katılıyorumm haklısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah sahi bir de çanta vardı diğmi. yanımda tatlım beklerim :)

      Sil