19 Eylül 2012 Çarşamba

Deri çanta kafası

    Sonunda  çantayı ekleme fırsatı buldum. Çanta dikme işine bir merak giriştim ama makinem deriyi dikmeyince aralara kağıt parçaları koyarak göz kararı çizgiden gidip birşeyler yapmayı başardım. Tabi ki yine en zor kısmı fermuarı takmak oldu.Ayrıca kendime ek iş olarak çıkardığım dikiş yerlerine giren kağıtları temizlemek bayaa zorladı...  Yaparken ıslatırım hemen çıkarlar diye düşünmüştüm ama işin iç yüzü öyle değilmiş :) cımbız, makas,ilik açaçağı, iğne vs. her türlü materyal kullanıldı  ve bitti...  Haalaaa bu işin kolay yolunu çözmeye çalışmaktayım ...


Duygu' ya teşekkürler  :)

9 yorum:

  1. Zimbalar cok hoş olmuş, eskiden kot pantolonum dahil her yere kuru kafa cizerdim, şimdi niye yapmıyorum ki diye aklıma geldi. Eski kotuma bı kuru kafa yapayım der ve gider kesip çizerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülçin :) ben de de kuru kafa hastalığı küçüklükten gelir. her yere çizerdim. tshirt lere çamaşır suyu ile kuru kafa desenleri yapardım hey gidi :))

      Sil
  2. nasıl güzel olmuş bayıldım çok tarz bende profesyonel çanta dikiyorum belki ilginizi çeker sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yasemin. Sen işi profesyonel olarak yapıyorsun :) ben daha çook acemiyim :)

      Sil
  3. olsun ama gene cok güzel olmuş bende yapıcam boyle birseyler ilham kaynağım oldunuz tesekkur ederimm

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Çok emek vermişsiniz ama değmiş, çok orijinal olmuş.
    Ben de nadir olarak ,mesela bileklik yaparken zımba kullanmıştım.Sizin çantanızı görünce, başka işlerimde de kullansam diye fikir oluştu, sağ olun.
    Bu arada blogunuzu da dolaştım, çok keyifliymiş, takibe aldım.
    Siz de gelirseniz ne güzel olur :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) yaparken biraz kan akıttım tabii ama değdi. Hala hızımı alamadım, önüme gelen her şeyi zımbalayasım var :)

      Sil
  5. Merhaba;
    tüm zımba çeşitleri için blogumu ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil