29 Eylül 2012 Cumartesi

Fincan Çanta

    Yapılacak bi ton iş var. Çamaşırı, ütüsü, valiz hazırlaması, alışverişi vs.  Bir de Julyana' nın kuzeninin diş partisi için hazırlanacak süsleri var ki nasıl yetiştiricem bilmiyorum... O kadar sıkışıklığın içinde bu kadar rahat bi insan olmam da enteresan. Hiç işim yokmuş gibi akşam oturdum Kübra'nın bir senedir istediği fincan çantayı diktim.  Dünya yansa hasırım yanmicam bu gevşeklik, rahatlık, hey maşallah :)

   
   Fincan şeklinde kalıp çıkardıktan sonra, İki kumaş arasına elyaf koyup, dalga ve deniz yıldızı desenleri yaparak diktim.Fermuarını elimle teğelleyerek taktım... Sanırım bu işe kapitone deniliyor :) 

4 yorum:

  1. çok şeker olmuşş bende kapitone kullanıyorumm çantalarımda ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir fikir olmuş, uygulaması da çok şık ellerinize sağlık, Bana da beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil