2 Eylül 2012 Pazar

hafta sonu sıkıştırması...

   Sendroma girmek için pazartesini bekliyemedim bu günden girmiş bulunmaktayım. Pazar günleri çalışmaktan nefret ediyorum iki gün izni olan bir iş istiyorum. Ağlamak nafile akşam sekize kadar buradayım ne yazık ki...
     İnsanın bir gün izni olması sinir bozucu. Dinlenmeye mi evi topla, temizlik yap, ütü yap vs. işlere mi yoksa çıkıp bi hava almaya mı yetsin.
    Bu görüntüyü sırt üstü çimenlere uzanmış olarak seğretmek varken ben pencereden bakıyorum (fırsat bulursam...)


Dün bir günlük iznimde ilk heves Bakırköy pazarına gitmekti. Tabi ev işleri bitene kadar günün yarısı geçti. O saatten sonra da pazarın kalabalığını çekemem diyip kırdım dizimi oturdum evde. Yarım kalan bir çantam vardı onu dikeyim dedim. Allahımm bazı şeyleri unutmamak için arada pratik şart. Bitirene kadar göbeğim çatladı. gerçi bu işin kesin çok kolay bi formülü var ama ben her yolu en uzunundan gitmeyi severim... Gece yarısına kadar uğraştım ve bitirdim. İlk denemem beni çok yordu bundan sonrakilerde umarım işi formülü ile yaparım...


8 yorum:

  1. gayet hoş olmuşş çok başarılı :) ellerıne sağlıkkk

    YanıtlaSil
  2. işte buna bayıldımm devam edin kesinlikle çanta dikimine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha teşekkürler :) yalnız iyi gaz aldım :) Çantalara devam :)

      Sil
  3. yazım uslubuna bayıldım... aaa çantaya da bayıldım tabii... ama çantaya bakmaya gelmişken satırlarına takıldım doğrusu...
    ben duygu... terapi adına hobilere daldım... iyi geliyomuuu? bazen evet bazen hayır ama kendinden bişeyler yaratmak keyif veriyo o kesin... sanırım çok daha sık ziyaretine gelicem... selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygu :)
      benim için de hobiler terapi gibi sürekli birşeylerle uğraşmak hem rahatlatıyor hem de zevk veriyor. :)
      Her zaman bekliyorum :)

      Sil
  4. selamlar
    kot kumaşı en sevdiğim kumaşlardandır. hele çantada bayılırım. ilk denemem demişsiniz ama fermuar bile dikmişsiniz, gayet başarılı bence , elinize sağlık. bende çok seviyorum çanta dikmeyi ama genelde fermuar yerine mıknatıslı çıtçıt kullanıyorum. blogumda yaptığım modellere bakabilirsiniz. sevgiler elvan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elvan; çantalarına baktım dikişin çok temiz, çantaların çok güzel. Çanta dikmek çok zevkli ama evet ben ısrarla fermuar dikiyorum :) bir kot çanta denemem daha var ona da çıtçıt deneyebilirim aslında..

      Sil