28 Eylül 2012 Cuma

Tatil 3

   Geldik haftanın son gününe... Yarn cumartesi olduğu için çalışmayı fasülyeden sayıyorum... Pazar sabah erken saatlerde soluğu İzmir de alıcam..Bir haftalık yıllık izni koyunlar ,kuzular, kangallar,horoz sesleri ile geçirmeyi planlıyoruz. Arada İzmir turu da yaparız herhalde... Şu sinir stresimi biraz azaltayım yeter bana.

  Gerçi uçağa binecek olmak gibi ufak bir pürüz var gerildiğim... (Gerildiğim? Bildiğin korkudan geberiyorum...)    Yok "uçak kazası raporu" , yok "esrarengiz olaylar" vs. bunlar gibi uçak kazasını içeren o kadar program izlersen en sonunda böyle psikopata bağlarsın! Şimdiden yusuf yusuf şeklinde strese girmiş durumdayım. Aslında bana kalsa otobüsle 12 saatte filan giderdim de, tatil yolda bitmesin dedim, dedik, tamam tamam eşim dedi. "Ben arabayla bi gün önceden gideyim ertesi gün seni hava alanından alırım." dedim ama yemedi...




  

4 yorum:

  1. bir hostes olarak söyluyorum sakın korkmayın uçaktan karayollarına göre cok gaha güvenli.şöyle düsünün hicbir pilot arızalı yada sorunlu bir uçagı uçurmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında mantıklı olan da o eşim de aynı şeyleri söylüyor ama ben ısrarla uçağa binince kendimi korkutmak için her şeyi yapıyorum :) sözleriniz için teşekkürler bu defa daha sakin olmaya çalışıcam :)

      Sil
  2. Uçak gibisi yok saatlerce otobüs yolculuğu ve şişmiş bacaklardansa her şekilde uçağı tercih ederim.Ayrıca benim bildiğim kadarı ile de karayollarındaki ölümlü kazalardan çok daha az uçak kazalarındaki kaza oranı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş kıvama gelmeye başladım :) Sanırım hazırım :) Gerçekten de karayolunda kaza geçirme oranı uçağa göre çook daha fazla...

      Sil