21 Ekim 2012 Pazar

SES 1, 2..

  İşim sesimle ilgili olunca ve laranjit olup tüm sesimi kaybedince bana da izin yolları göründü :) böyle hastalığın gözünü  seveyim :)  Tabii raporlu olup evde kalınca bugün ne diksem diye dolandım durdum çanta dikmeye karar verdim vazgeçtim, takı yapiim dedim vazgeçtim, en iyisi yastık dikeyim dedim daha az yorucu olur diye giriştim... Son zamanlarda yaptığım çoğu şey bittikten sonra şunu diyorum; "Bu da Deniz' in olsun!" Temmuzdan beri eşimden sonra ki en büyük aşkım o benim.  Tabi ki yastık ta onun oldu. Yengesi yer onu :)  Bir diğer günde de bir bebek dikeyim dedim giriştim kesmeye biçmeye arada dinlenmeydi film izlemeydi derken, Sabah başladığım bebek akşam 11 gibi ancak bitti.   Bir de nostalcik yapıp çocukluğumda izlediğim filmlerden "The Blue Lagoon"  "Mavi Göl" ü buldum evde ohh hafta ortası tatil bir başka keyifliymiş...





İşte benim aşkımm!

6 yorum:

  1. yastığınada,aşkınada bayıldım aslı :)Bu arada ne iş yapıyorsun sesimle ilgili derken merak ettim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel bir hastane de çalışıyorum hastalara randevu alıyoruz....ne yazıkki :)

      Sil
  2. çok tatlı fotolar :)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  3. yastığa bayıldım,
    bebeğe hasta oldum
    ama kabak kafalıya bittim :)
    maşallahlar ona geçmiş olsunlar sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim... :)
      ah o kabak kafalı, çocuk istemeyen beni bile yolumdan döndürdü :)

      Sil