12 Kasım 2012 Pazartesi

ATAR vol.1

Son günlerde yazmaz, yazamaz oldum...  Şu Taksimin kapatılması ile işten çıkışlarda evime gidebildiğim tek kestirme,  kısaltma yolumun da ortadan kalkması beni çıleden çıkaran en büyük etkenlerden biri. Normalde sıkışık olan trafik şimdi kilit durumda... Bu da beni farklı yollar denemeye sevk ediyor tabi ki... Her akşam farklı yollar arıyorum  ve her biri evime daha geç ulaşmama sebep oluyor... bozulan otobüsler, son anda altında kalmaktan kurtulduğum tranvaylar, tinerci dolu trenler vs. iş çıkışlarım çok maceralı olmaya başladı... Tabi saat 10 dan sonrada insanda hal kalmıyor hiç bir şey yapmaya...
   İş yerinde ise bir kaç haftadır hastalar çıldırmış durumda.O kadar yoğun ki saç baş yolduruyor... Gerçekten hasta olup gelen insanları anlıyorum da ota b.ka, sohpet etmeye bile dr.a gelenler, arayanlar beni çileden çıkarıyor. hele bir de iş yerlerinin yaptıkları özel sigortalarla havasını atanlar var ki... neyse sustum....
   Ayrıca geçenlerde bana telefonda küfreden Moldovyalı ablamız yazdım seni bi kenera haberin olsun pis taktım yani... Bir de "ben Türkçesini bilmiyorum Rusçasını söylüyorum size"diyen sevgili azeri abim vallahi bende de bazen kafa gidiyo, senin ki gibi güzel oluyo aynı şeyi içiyorsak demek ki...  
  Yani diyeceğim öyle yoğunuz ki su bile içemiyorum iş yerinde...sadece bugün 180 kişi ile telefonda konuştum beynim sulanmış, civatalarım gevşemiş durumda. Evet agresifim ... :)  Şuraya da gelip çemkirdim ya rahatladımmı hayır :) ben ancak işten atıldığım gün rahatliciim. tatlı dağatıcam hatta iş yerine :)

  Bu arada sevgili kocacığım umarım bu sene ki doğum günümde değişik bir plan vardır aklında  hani şekil olaraktan tarih diğerlerinden biraz farklı ya o açıdan şeettim. 12.12.12 her zaman denk gelmiyo :) öperim kuzum...

Hey gidi saçlarımın bir zamanlar kısa olduğu şu fotoğraf biraz eski ama şu anki ruh halimi anlatıyor.
 Delirenzi...

2005

10 yorum:

  1. yazıya da bayıldımm ama resım şahaneee:)) ehh kococgın ıyı bır surprız hazılramıştır ınsallahh...yoksa yazık olacak garıbe:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha teşekkürler umarım vardır bir plan :)

      Sil
  2. 180 kişiyi okuyunca bir yutkundum:)
    Fotoğraf harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim... Özellikle pazartesileri sayı yüksek oluyor. rekorum 260 kişi :)

      Sil
  3. kalemine sağlık :)ağlanacak halini ben tebessümle okudum... kusuruma bakma artık :D ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ne kusuru canım :) dellenip dellenip buraya yazıcam artık iyi geldi böyle :))

      Sil
  4. resim çok iyi ifade etmiş herşeyi :)) benim doğum günüm de 21.12.12 mayalara göre kıyamet günü. bilemiyorum valla çok tırssıyorum :))
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralık bebekleriyiz desene :) mayaları da çok severim bi pislik yapmasalar bari :)) tatlı tatlı kutlayalım şu sayıları :)

      Sil
  5. http://cepaynasi.blogspot.com/2012/02/blog-post_13.html

    bu karikatürü hatırlattın bana:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kutlama ile ilgili herhangi bir kıpırtı yok ama hediyemi aldım :)

      Sil