6 Kasım 2012 Salı

Fotoğraf sehpası

   Eğer eviniz benim ki gibi küçük ise  ve fotoğraflarınızı koyabileceğiniz çok fazla bir alanınız yoksa benim ki gibi sehpayı bu iş için değerlendirebilirsiniz. İkea dan aldığımız sehpanın üstüne aynı boyutlarda cam kestirdik. Camın kenarlarını törpülettirdik ki oramızı buramızı kesmeyelim çünkü ben vahim derecede sakar bir insanım :) Sehpa daha önceden siyah beyaz fotoğraflarla kaplıydı, geçtiğimiz hafta sıkılıp renkli fotoğraflarla değiştirdim. Bir tek fotoğraf değil tabi ki isterseniz sevdiğiniz bir kumaş, gazete yazısı, tabi ki karikatür, bir romanın sayfaları vs. bir çok şey olabilir...



16 yorum:

  1. aslı muhteşem olmuş bu arada halının aynısı bendede var çok beğendim bak bunu ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkürler Yasemin :) Halı zevklerimiz aynı desene :)

      Sil
  2. Güzel fikir...Fotoğrafların renk seçimleriyle gayet modern bir tasarım olmuş.Orta sehpa sevmeyenlerdenim ama bir gün edinecek olursam bu fikri çalarım ona göre =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim :)
      ah bana da kalsa sehpa filan bırakmicam ortalıkta ama o bizim bilgisayar masamız gibi oldu :)

      Sil
  3. aa cam süper fikirmiş.
    bizimkilerin de ahı gitti vahı kaldı. dekupaj yapayım dedim de uğraşamadım.zor geldi ama
    cam pratik olur bak.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tişkür ederim :) gerçi sende bir ufaklık var cam tehlikeli olmasın :) bir de cam kadar kalın şeffaf plastikler var. kayınvalidemin masasına cam yerine onu yaptık tam kenarlardan kestik. Ben de dekupajı düşünür gibi oldum da hiç yapmadığım için berbat etmekten korktum :)

      Sil
  4. Çok güzel masa olmuş çok yaratıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nazlı hanım :) hoş geldiniz...

      Sil
  5. çok güzel ve kolay bir fikir. elinize sağlık, çok güzel olmuş. ben de neler yapmak istiyorum bir bilsen. bebiş biraz büyüsün de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Zuhal :) Artık senin bebiş çoğu zamanını alıcak istekler biraz ertelenicek gibi :)

      Sil
  6. çok güzel olmus, ellerinize saglik !!

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil