2 Kasım 2012 Cuma

migren stayla

Bir migrenzede olarak yıllardır bu meretle uğraşıyorum eskiden bir iki hap ile geçerken daha sonra babamın yaptığı iğneler etki etmeye başlamıştı. İstanbula gelince ise duruldu hiç ağrımaz oldu. Taa ki bu iş yerine girene kadar.  Şimdi her ay fiks bir defa acile yatıyorum  serumdan başkası kar etmez oldu. Hatta ben ve benim gibi bir kaç arkadaş yüzünden patronumuzun işe alacağı elemanlara ilk sorusu "migreniniz varmı?" oluyor :) adam bıktı bizim raporlardan :)  Eşim bile  o ay olmazsa 31. günü "bu ay acile yatmadın kutlayalım mı?" der oldu :)  
 Eylül ve Ekim ayını migrensiz geçirdiğimi tam kutlayacakken benimki dün dayanamadı tuttu yine tüm gün evde uyuyup akşamı da ilaçtan bulanmış kafayla dışarı attım kendimi...



Mudoya bir uğrayın derim; ben şu güzelliklere bayıldım. Gerçi fiyatlar biraz uçmuş durumda ama.... (Uçmuş?)...

karikatür manyağı olarak arkada ki paravan ve hemen önünde ki puflar ve diğerleri...
 Bu küçük dolaba hasta oldum...
CD çalar, radyo, hafiza kartı ve usp girişi özelliği bulunan  müzik kutusu...
 Ve bu plastik kutu...


 

8 yorum:

  1. çok zordur bilirim bende de var çoğu insanın derdi bu illet.Allah şifa versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. hepimize bol migrensiz günler...

      Sil
  2. benim yeğenimde doğuştan var.
    çocuğun kurduğu ilk cümle 'anne başım ağrıyor' oldu :(
    annesiyle babasının ayrılma süreccinde bayağı atakları filan kötüydü, hastanelik oldu ama şimdi daha iyi.
    senin ki gibi ayda bir kere filan oluyor artık ve sessiz karanlık odada uyku şeklinde çözüyor.
    çok zor cidden :(
    çok geçmiş olsun sana da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yazık. Gerçekten de tuttuğu zaman istediğim tek şey serin ve karanlık bir oda oluyor... Ne yazık ki bir ömür boyu çekicez. Fakat çevremden duyduğum kadarı ile bayanlarda menopoz döneminden sonra kalmıyormuş. Çoğu o dönemdemin geç gelmesini ister ama ben dört gözle bekliyorum...

      Sil
  3. aslıcım çok geçmiş olsun mudodaki şu karikatür duvarı görünce aklıma senin mutfağın geldi :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Yasemincim :) benim de takıntım karikatür galiba :)

      Sil
  4. geçmiş olsun. mudo'daki ürünleri bende çok begendim zoellikle deniz kabuğu olan kutuyu=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürer :) ben de kutuya bayıldım fakat tuzluydu birazcık :)

      Sil