19 Aralık 2012 Çarşamba

Sarsık!..

kelime anlamı olarak beni tarif eden bir kelime olsa gerek. Önce ailem sonra da arkadaş çevrem söylüyorsa vardır bir bildikleri :))  Tabi bazen eşim bunu devam ettirip şapşal, kamil, çatlak diye uzatabiliyor... Ha ne alaka diğmi?  Sarsıkım arkadaş kabul ediyorum. Kendi başıma iş açma konusunda ustalaşmış vaziyetteyim. Bir iş yaparken tehlikesi varmı, yokmu bakmadan girişirim hep ve sonucun yara bere ile bittiği çok olur. Şimdi ne yaptım dersek; sadece pilav yapmak istemiştim, ki pilavı genelde soğuk su ile yaparım bazen de ölçüp kettle da ısıtıp öyle eklerim ama perşembe akşamı o kaynarsuyu bardağa dökerek yapasım geldi. İç sesim çok derinlerden "aman yanma!" derken duymamazlıktan geldim tabi ki, serde keçilik var ya... Tabiki o  çok sevdiğim bardak bir anda düşmanım oluverdi. Elimde bomba gibi patlaması ile tüm kolum ve göğsüm yandı. Ve çoğu insan gibi yanarak ölme korkum  bin kat daha yükseldi. Bu nasıl bir acıdır, dayanılacak , tarifi olacak bir şey değil... Bir bardak suyun yakabileceği nedir ki yani? . Bir haftadır sargılar içindeyim ve daha 2 ayımı alacağını söyledi dr. Benden size tavsiye bu tarz işlerle uğraşırken mümkün olduğunca kulplu bardak kullanın ve ya suyu önceden ölçüp kettle da ısıtıp oradan ekleyin yemeklere. Ben ettim siz etmeyin yani...
  Daha bir sürü işim vardı yapacak ama artık yoklar ... Ben de iş yerinde yılbaşı için kağıtlardan süsler kesiyorum. burada da durmak yok illa bir şeyler yapmam lazım... sıkıntılı styla...

12 yorum:

  1. Geçmiş olsun olur böyle vakalar...

    YanıtlaSil
  2. ayy canım benim çok geçmiş olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişkür ederim canım benim :)

      Sil
  3. canımmmm cookk gecmıs olsunn...offf dayanılmaz yanık sızısına yaaa:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim Serpil vallahi yananı yanan bilir :) İlk akşam acıdan bayılacağımı sandım... hatırlamak istemiyorum...

      Sil
  4. çok çok geçmiş olsun,ufacık bir yer bile yandığında ağrısı ne büyük oluyor..çabucak geçer umarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek umudum o... Acısı ilk gün oluyor. şimdi ödemden dolayı ağrısı var ve dayanılmaz kaşıntısı...çok teşekkür ederim Eylül...

      Sil
  5. aa aaa inanmıyorum. Çok geçmiş olsun.
    ben geçen ne yaptım biliyor musun?
    Eloşun doğumgününe giderken humus götürdüm.
    Sabah düdüklüde nohutlar. Soğudu diye düşündüm.
    Kapağı açmaya çalışıyorum açılmıyor. Buharını boşaltmak da aklıma gelmedi o an.Malım ben çünkü.
    Düdüklünün kapağını dirseğimle vura vura açtım. Pooff diye sen bir patla.
    Dirseğimi görmen lazımdı. Baloncuk oldu kocaman.20 cm filan yandı.
    Antibiyotik, silverdin filan Şimdi biraz daha iyi ama hala acıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off sana da çok geçmiş olsun o zaman. Yanık hiç bir şeyin acısına benzemiyor. Ayrıca dermatoloji dr. undan öğrendiğim bir şeyi söyliyim. Silverdin yanıklar için tavsiye ettikleri bir ilaç değilmiş çünkü yanan yerde ki deriyi yenilemek yerine daha çok öldürüyormuş. Bana bepanthen plus krem i önerdi. Kolumdaki yanık 2. derece ama göğsümdekini tarif edemem. Tüm sinirler erimiş ve buna bağlı olarak ta süt kanallarında da erime olmuş olabilirmiş. Off sıkıntı basıyo vallahi böyle dara gelecek insan da değilim...

      Sil
    2. Annaaa o nasıl yanmakmış öyle yahuu. Çok çok geçmiş olsun.
      ya bizim sağlık ocağı verdi. Bepanten de verdi onu da kullanıyorum.
      Zaten geçti geçecek benimkisi. Ama senin ki fenaymış.
      Tekrar tekrar geçmiş olsun.

      Sil
  6. aslıcım cekılısı kazanan 10 kısıden bırısın bana adresını maıl atarmısın canım..
    serpilseyhan06@gmail.com

    YanıtlaSil