3 Aralık 2012 Pazartesi

Sonbahar kafası

  Yine en sevdiğim mevsimlerden birinin daha sonuna geldik... Kışı ve yazı pek sevmem ama baharlar candır ilk' i son' u hiç fark etmez benim için...
   Bakıyorum da bir aydır hiç bir şey yazmamışım en son nasıl atarlanmışsam artık... iş yoğunlu vs derken biraz uzaklaştım buradan. Bu aralarda ne yaptım dersek; millet 7. sezonunu izlerken ben daha yeni başladım ve 3.sezonuna kadar geldim. Şu aralar ortalarda "DEXTER bebeyimsin!.." diye dolanıyorum. Dün bütün gece rüyamda adamla uğraştım... Bazen öyle rüyalar görüyorum ki sırf onları yazmak için bir blok açsam mı diye düşünüyorum. Bilinç altım da neler dönüyorsa artık...
  Neyse  ne diyorduk Kasım ayı çoook çalıştım. biraz gezdim, biraz diktim, iş yerinde ki kankamın istifa etmesini kutladım, bol bol küfrettim, diyetisyenin verdiği diyet listesini keyfi olarak uygulamaya başladım. Ve hala dünyada bir tek bende olduğunu düşündüğüm hastalıklar uyduruyorum kendime... 

Maşukiyede yeşille özlem giderdim...

sonbahar çantasını bitirebildim. 

Bir de ufak tefek işleri kalan bir de messenger çanta var o da bir kaç güne kalmaz burada olacaktır.

 Denizeşku ya da uyku arkadaşını diktim. artık oyuncağına sarılıp uyuyormuş yerim ben onu...

6 yorum:

  1. ah dexter ah demek istiyorum,ilk 2 sezonu izlemiştim tv'den ama sonra koptum ve dizi de aldı başını gitti,derhal bir yerden yakalamam lazım!
    'dünyada bir tek bende olduğunu düşündüğüm hastalıklar uyduruyorum kendime' demişsin ya okuyunca nasıl garip oldum çünkü evet ben de tam olarak öyleyim :)
    sevgiler çok!!aa bi de çantaya bayıldım bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kuzenim dexter ı izleyip o kadar çok abartıyordu ki tepki olarak izlemiyordum ama şimdi çok pişmanım :)ama şimdi güzel olan kısmı bir sonraki bölümü beklemeye gerek olmadan arka arkaya kaptırmak çok keyifli :)
      yani özet olarak hastalık hastasıyız :)
      beğenmene sevindim teşekkürler Eylül:)

      Sil
  2. aslıcım çantana ve dikiş makinana bayıldım :) Biz tüm gün peppee ve kayu izlediğimiz için dexter kim bilmiyorum onun hakkında yorum yapamıyorum çok öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yasemincim :) Dexter bir deli oğlan... Makinem canım o benim :) ben de çok öpüyorum :)

      Sil
  3. Aslı çanta harikaa olmuş, o kadar beğendim ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim çok teşekkürler Nazlı :)

      Sil