6 Aralık 2012 Perşembe

Yılbaşı süsleri

Yaklaşık bir senedir evde duran şekil hamuru gözümü rahatsız etmeye başlayınca bari yılbaşı süsü yapiim diye sıvadım kolları... Bu işte çok beceriksizim kurabiye kalıpları olmasa o hamur daha bir kaç sene beklerdi kenarda... Hamurun markasını tam olarak hatırlayamıyorum. alırken hava ile kuruyan şekil hamuru derseniz yardımcı oluccaklardır sanırım.  Evde ki kurabiye kalıpları bu iş için bayaa yardımcı oldular :)
hamuru açtıktan sonra kalıpları çıkarıp kurumaya bıraktım. fakat ne yazıkki sabırsız olan kişiliğim bekleyemedi kurumalarını bir an önce olsun diye ısıtmaya çalıştım ve hepsi kurabiye gibi şişip patladılar :) bazılarını kurtardım tabi ama yapmayaydım iyiydi :) Tamamen kurumaları 3 günü aldı. (Alırken bunu da sorun daha çabuk kuruyan bir marka varmı diye; ve sakın ısıtmayın :)
  Elimde 40 tane oje olunca boyama işinde kullanmak için gidip boya aramak zorunda kalmadım ojeler işimi gördü sağolsunlar :) henüz kurdelelerini takıp asmadım ama sonuçların şöyle;







8 yorum:

  1. çok güzel olmuş ya bayıldım eline sağlık:)
    ben de bu tarz şeyler yapmak istiyorum bi vakit bulabilirsem inşallah,aklımda olcak ama bu hamur işini sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eğlenceli gerçekten bir de bu konuda yetenegi olanları düşünüyorum da insan hiç sıkılmaz :)

      Sil
  2. Oooo çok güzeller!
    Biz de yapmıştık bunlardan, o hamuru biliyorum.
    Biraz geç kuruyor.
    Fırında kurutulanları da var ama o başka bir marka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de ilk deneyimim :) o fırında kuruyanlardan da almıştım seneleer önce hala paketiyle duruyorlar. insan çok tez canlı olunca böyle oluyor işte, bol kabarcıklı :)

      Sil
  3. hamurdan yılbaşı süsü yapmayı milyon yıl düşünsem aklıma gelmezdi.Harika bir fikir aslı elllerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım benim :) aslında polimer kil olsaydı daha iyi olabilirdi herhalde...

      Sil
  4. Çok güzel olmuş ben de yapmak istiyorum ama kalıpları yok elimde, önce kalıp almak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalıp olmasa bile bir kağıda desen çizip hamurun üstüne koyup kenarlardan keselebilirsin ama biraz uğraştırır tabii :) çok teşekkür ederim :)

      Sil