28 Ocak 2013 Pazartesi

19 yıl...

   Bugün bir yumru var boğazımda.19 yıl önce ayrı düştü yollarımız anneyle, daha 38 yaşındaydı. Kanser illeti pek yaşa başa bakmıyor hele ki pankreas kanseri ise...Zaman geçtikçe acılar da hafifliyor tabii daha çok özlem alıyor yerini. Tüm özlemeklerden biraz daha farklı...
  Yoğunluktan ve yorgunluktan tarih kavramımı yitirdim ne zamandır. Bu sabah kalktım tüm siyahlarımı giydim çıkarken de annemin kolyesini taktım boynuma.İşe gelip tarihe baktığımda fark ettim bugünün ölüm yıldönümü olduğunu... O gittikten sonra fark edebildim yanımdakilerin değerini, herkes hala hayattayken onlara sevgimi gösterip ve kırmamam gerektiğini. Eskiden hiç kullanmadığım seni seviyorum kelimesini şimdi tüm sevdiklerime söylüyorum ve gereksiz şeyler için kimseyi kırmamaya dikkat ediyorum . Onlar hala hayattalar ve yanımdalar ve bu sefer "keşke daha çok söyleseydim ve hiç üzmeseydim" demek istemiyorum...

14 yorum:

  1. Mekanı cennet olsun! Allah sana sevdiklerinle beraber uzun ve güzel ömür versin. Yarın çok geç olabilir sevdiğini söylemek için düşüncesi bende de var. Özlediysem, seviyorsam uygun zamanlarda bunu dile getiriyorum ki herkeste böyle yapmalı, bir gün keşke dememek için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. keşkeleri hiç sevmiyorum. her şey zamanında anlamlı ve güzel...

      Sil
  2. kuzummm ALLAH rahmet eylesın..ALLAH baska acı yasatmasın sana ınsallahh....ölüm bır son degıl bence yenıden onlara kavusacagımız gune kadar ayrı kalmak sadece.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Serpil ablacım. amin.gideceğimiz yer aynı...

      Sil
  3. canım benim yaa ne güzel yazmışsın ama annen senin gibi süper bir insan bırakmış iyiki tanımışım seni aslı bazı insanları tanımak için seslerini duymak birşeyler paylaşmak gerekmiyor demekki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de çok güzel yazmışsın canım benim bana söz kalmamış iyi ki varsın...

      Sil
  4. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, dün yorum yazdırmadı net bana, döndü durdu, başa geldi.. Belki de okurken çok duygulandığım içindir... Çok haklısınız, insanları kırmamak gerekiyor, kiminle ne kadarlık bir zaman dilimini paylaşacağımız belli olmuyor çünkü:(! sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. vakit uzun gibi görünse de bir anda geçip gidiyor. kıymetini bilmek lazım...

      Sil
  5. Canımm ne kadar da küçükmüşsün :(
    Çok üzüldüm.
    Senin anneni kaybettiğin yıllar,
    benim de keşke bu kadın ölse de kurtulsak dediğim yıllara denk geliyor.
    çok üzülüyorum iyi insanların zamansız gitmelerine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım yaşım daha çok küçüktü.
      Benim de dediğin gibi tam ergen zamanlarımdı aynı düşüncelere kapıldığım.
      Başına gelmedikçe anlamıyor tabi insan ergen atarıyla zora gelemeyip sıkılınca hemen ölsünler kurtulalım derdik...

      Sil
  6. allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun annenizin.
    sevdiklerinizle sağlıklı, uzun ömürler diliyorum size.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim asortik, hoş geldin.

      Sil
  7. çok teşekkürler sevgili Nilgün.

    YanıtlaSil