3 Ocak 2013 Perşembe

yeni mi yıl?

   Bir yıl daha herkes farklı şekillerde girdi yeni yıla. Bizde yeni yıl bahane bol yemek şahane dedik bissürü yemeciklerdi pastalardı bi hevesle hazırlandık ama Deniz paşa hastalanınca bizlerin de hiç keyfi kalmadı. ne kadar neşelendirmeye çalışsak ta keyfini yerine getiremedik. geceyi de saat iki sularında hastane de sonlandırdık ilk grip hastalığını yaşadı ve hayatın o kadar da toz pembe olmadığını anladı Denizeşko... Tabii zora gelemeyen ben hemen kocama "biz yapmayalım çocuk ben baş edemem böyle şeylerle..." diye bikbiklendim. insan çok üzülüyor birşeyler yapamayınca.  Arzucum Denize çok tatlı bir kardanadam tulumu almış biraz neşelensin diye giydirdik. Gerçi neşelenen o mu, biz mi olduk tartışılır :)

 Elim boş gitmekten hiç hoşlanmadığım için her seferinde bir şeyler dikiyorum Deniz'e bu da kardanadamı oldu. Düzelince keyifle oynar umarım...
 Hepimize sağlıklı mutlu bir yıl olsun 2013. bir pislik yapmasın, benim de tersim pistir heee...

15 yorum:

  1. İyi seneler dilerim, Deniz Bey'e de geçmiş olsun, insanın elinden birşey gelmeyince gerçekten çok üzülüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz ablası :) size de iyi seneler dilerim :)

      Sil
  2. Deniz Bey çok tatlıymış...Çabucak iyileşir umarım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de nasıl tatlı mıncırmaktan yorgun düştüm :) inşallah hemen geçer de rahatlar

      Sil
  3. aslı cım kargo gerı döndu adreste bulamamış senı bana maıll atarmısın lutfen....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tembel kargoculara en içten sevgilerimi sunarım. Bulunduğumuz binada ki hemşireler taşındı fakat biz hala buradayız Şubat sonuna kadar... pıfff

      Sil
  4. Mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizlere de efenim mutlu bir yıl dilerim :)

      Sil
  5. çok hoş resim:)) aslı saçlarınımı kestirdin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım çok geç aldığım bir kararmış kestirince anladım :)

      Sil
    2. son hali çok modern yakışmış :))

      Sil
  6. Geçmişler olsun yakışıklıya ve hepinize.
    Ama hemen indirme yelkenleri yahu.
    Olur böyle şeyler :)
    İnsan hemen unutuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte insan vazgeçmek için bahane arayınca bin tane şey buluyor :) sonra böyle bir ufaklık görünce de yine yelkenler fora:))

      Sil
  7. nazar olmuş olsun çünkü çok tatlı maşallah ve kardanadam tulumuyla da tam yemelik olmuş:)
    mutlu yıllar!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol yedik tosunu zaten :)
      Mutlu yıllar Eylül :)

      Sil