27 Şubat 2013 Çarşamba

Marilyn Çantam ve Yasemin kazağım...

   Yasemin sevgili blog arkadaşım; burada tanıdığım ve kısa zamanda çok sevdiğim dostum oluverdi. Aramızda mesafeler olmasa çok çok daha da yakın olurduk buna eminim. Kendisi bir kızı olana kadar hosteslik yapmış fakat sonra anneliğe devretmiş, kızı biraz büyüyünce de dikişe merak salıp harikalar yaratmaya başlamış dünyalar tatlısı bir insandır, mutlaka tanışılmalıdır... Geçtiğimiz günler de de bana bir çanta yollamak istediğini söyledi, hayır diyemedim tabi ki :)   Paketimi sabırsızlıkla bekledim  ve kavuştum. Çanta ile birlikte bir de kazak yollamış sürpriz olarak, bayıldım bayıldım :) fotoğraflarda göründüğünden kat kat daha başarılı işleri. Dikişi çok temiz. Bilmesem hazır olduğunu düşünür yakada etiket arardım hemen :)
Yasemin'cim çok teşekkür ederim iyi ki tanımışım seni.

Yasemin Uzunoğlu  ve Çantaları...

13 yorum:

  1. E güle güle kullanın ne güzelde olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. HARİKA OLMUŞSUNUZ :)SAÇLARADA BAYILDIM KESİM HARİKA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Saçları geç karar verdim kestirmeye ama mutluyum şimdi :)

      Sil
  3. canım çok yakışmış çok hoşsun güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende bebeğim teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Hakikatten çok hoş durmuş, güzel dikildiği üzerinizden de belli oluyor, Yasemin Hanım'ın ellerine sağlık, siz de güle güle giyiniz.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan ,ben kolyene bayıldım =)
    bende bloguma bekliyorum seni=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) takipteyim :)

      Sil
  6. gayet hoş olmssunuz kolye çanta kıyafet bırbırını tamamlamıs

    YanıtlaSil
  7. aslıcım merhaba ben yaseminin annesiyim artık benimde blogum var beklerim

    YanıtlaSil