25 Mart 2013 Pazartesi

kısa süreli mutluyuz...

    Yine çoook yoğun bir haftaya girdik. Nedense boş zamanlarda aklıma yazacak şeyler gelmezken, işin en civcikli zamanında yazasım tutuyor. Son zamanlarım çok koşturmacalı ve yoğun geçiyor. İş yerimizin binası yıkılacağı için geçici süre ile hastane içine taşındık burada çalışmak güzel. Küçük bir odamız, psikiyatriden kalma dinlenme koltuklarımız, dolabımız en önemlisi de odada sadece Julyana ile ikimizin olması bizi en mutlu eden faktörler böyle ufak şeylere seviniyoruz tabii (şimdilik)... Bizim bölümümüzü yakın bir zamanda Fulya da kuş uçmaz, araç geçmez bir yere taşıyacakları için bu günlerin tadını çıkarmaya bakıyoruz. O günler geldiğinde burada benden bol bol çemkirikli yazılar bekleyin.



   Son zamanlarda bileklik örmeye sarmış durumdayım ilk önce bir arkadaşımın isteği üzerine başlamıştım şimdi iş siparişe dönmüş durumda... İş yeri sakin olduğu günlerde, akşam eve gidince durmadan örüyorum. Biraz daha vaktim olabilse farklı şeyler de denemek isterdim ama şimdilik bunlarla oyalanıyorum. Böyle şeylerle uğraşmasam sinirimi stresimi nasıl atardım kimbilir. hobiler bir nevi sakinleştirici gibi...



Yazın geldiğini en güzel hissettiren şey tabi ki dondurma oluyor. Bu sene sezonu erken açtım :) bu güzel görüntüyle sizi baş başa bırakıyorum ...


4 yorum:

  1. son karede de kaldım ilerleyemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ah o son kare! her gün önünden geçmemek için yolumu değiştiriyorum Nilgün hanım :)

    YanıtlaSil
  3. Mor olan neli acaba rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. karadutluydu sanırım :)♥♥♥♥

    YanıtlaSil