10 Mayıs 2013 Cuma

Deri zımbalı çanta


 Kendim için diktiğim bu çantam ilk günden beri omzumdan düşmez oldu hem çok hafif hem de astarına diktiğim altı tane cep ile her şey yerli yerinde kalıyor. Şu çanta toplayıcısından yapmaya niyetim vardı ama çantanın kendi gözleri olması daha kolay oldu. Delikli zımba ve deri parçalarıyla çanta ağzına ufak bir süs yaptım.
 Omuza takılan kısa saplı çantalardan pek haz etmiyorum. sürekli omzundan düşüp durması hele bir de elinizde başka bir şey taşıdığınızda çile haline geliyor. O sebeple çapraz çanta her zaman tercihim oluyor.



  Diğer keten çantalarımı ise  Emeksensin de satışa koydum.


4 yorum:

  1. evet bu çantayı bakırköyde buluştuğumuzda görmüştüm gerçekten çok güzel bir çanta Aslıcım tekrar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım benim senin yanında lafı edilmez ama :))

      Sil
  2. Çok zevkli ve şık bir çanta hem de spor, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ebru beğenmene sevindim :)

      Sil